Administrativ økonomiassistent (20-25 timer/uge)

Hos Ingholt Consult søger vi en struktureret og detaljeorienteret økonomiassistent til at hjælpe vores team. Du får en central rolle i virksomhedens økonomiske processer og bliver en del af et engageret team, hvor kvalitet, ansvar og samarbejde er i fokus, og hvor du refererer til vores regnskabsansvarlige.


Hos Ingholt Consult leder vi efter en struktureret og engageret kollega til at hjælpe med:

dine opgaver

  • Bogholderi – herunder debitor- og kreditorstyring

  • Daglig bogføring

  • Hjælp til fakturering og opfølgning

  • Øvrige administrative opgaver

Vi forventer, at du har

  • Erfaring med bogholderi og økonomiadministration

  • Indgående kendskab til E-conomic

  • Kendskab til TimeLog er en fordel

  • En struktureret og selvstændig tilgang til opgaver

  • Gode samarbejdsevner og øje for detaljer

Vi tilbyder

  • Fleksibel deltidsstilling (20-25 timer/uge)

  • Faglig udvikling i et kompetent og engageret team

  • Frihed til at planlægge og udføre dine opgaver

 

om ingholt consult

Vi leverer altid komplette løsninger af høj kvalitet til tiden. Vi tænker kreativt og anderledes i en branche, der ofte baserer sig på standardløsninger. Hos os får medarbejdere frihed, ansvar og tid til at gøre deres bedste arbejde.


INTERESSERET?  

Kontakt Rasmus Toppel på mobil +45 28 83 77 24 eller send din ansøgning til rta@ingholt.dk

Hvis du vil høre mere om, hvordan det er at arbejde hos Ingholt, er du velkommen til at kontakte dine kommende kollegaer.

Kontakt os i dag

Vi glæder os at høre fra dig!