Administrativ økonomiassistent (20-25 timer/uge)
Hos Ingholt Consult søger vi en struktureret og detaljeorienteret økonomiassistent til at hjælpe vores team. Du får en central rolle i virksomhedens økonomiske processer og bliver en del af et engageret team, hvor kvalitet, ansvar og samarbejde er i fokus, og hvor du refererer til vores regnskabsansvarlige.
Hos Ingholt Consult leder vi efter en struktureret og engageret kollega til at hjælpe med:
dine opgaver
Bogholderi – herunder debitor- og kreditorstyring
Daglig bogføring
Hjælp til fakturering og opfølgning
Øvrige administrative opgaver
Vi forventer, at du har
Erfaring med bogholderi og økonomiadministration
Indgående kendskab til E-conomic
Kendskab til TimeLog er en fordel
En struktureret og selvstændig tilgang til opgaver
Gode samarbejdsevner og øje for detaljer
Vi tilbyder
Fleksibel deltidsstilling (20-25 timer/uge)
Faglig udvikling i et kompetent og engageret team
Frihed til at planlægge og udføre dine opgaver
om ingholt consult
Vi leverer altid komplette løsninger af høj kvalitet til tiden. Vi tænker kreativt og anderledes i en branche, der ofte baserer sig på standardløsninger. Hos os får medarbejdere frihed, ansvar og tid til at gøre deres bedste arbejde.
INTERESSERET?
Kontakt Rasmus Toppel på mobil +45 28 83 77 24 eller send din ansøgning til rta@ingholt.dk
Hvis du vil høre mere om, hvordan det er at arbejde hos Ingholt, er du velkommen til at kontakte dine kommende kollegaer.
Vi glæder os at høre fra dig!